Kwaliteit

Het meten van klanttevredenheid

Qualizorg


Wij vragen onze cliënten of zij na hun behandeling een beoordelingsformulier willen invullen.

Niet alleen wij willen graag weten of u tevreden bent, het is ook een eis van de zorgverzekeraars. De beoordelingen worden anoniem en beveiligd geregistreerd. De resultaten worden door een onafhankelijk instantie (Qualiview) verzameld en beoordeeld. Met het invullen van de vragenlijst helpt u ons om onze dienstverlening te verbeteren!

Onze patiënten beoordelen ons met een 9.0.

Onze cijfers van de afgelopen jaren:
2018: 9.0 – 511 patiënten
2017: 9.0 – 357 patiënten
2016: 9.0 – 302 patiënten

Wilt u meer weten over ons kwaliteitsbeleid, onze huisregels, uw bejegening en privacyreglement? Lees dan de algemene voorwaarden van FysioNovio.

Beste cliënten van FysioNovio,

Op basis van de regels van het RIVM, VWS en advies van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF) hebben we onze praktijkvoering afgestemd op de meest recente ontwikkelingen. Op deze manier kunnen wij u de zorg bieden, die u verdient, op een verantwoorde manier.

Wat vragen wij u?

  • U neemt zelf een hoeslaken en handdoek mee voor op de behandelbank
  • Voordat de behandeling start moeten u en de fysiotherapeut in de behandelkamer de handen wassen.
  • Zorg dat u maximaal 5 minuten voorafgaand aan de afspraak de praktijk betreedt
  • Bij griep of verkoudsheidsklachten kan de afspraak niet doorgaan

Indien u vragen heeft m.b.t. uw behandeling bij FysioNovio verzoeken wij u contact op te nemen met ons secretariaat op nummer 024 37 333 22

Team FysioNovio

Guido Souren, Pim Kreutzer, Laurens Hart, Veronique Gerrits, Cyril Pauwels, Bas van Bon, Gerard van Heerde, Maarten Triebels, Lieke de Vries.